понеділок, 30 травня 2011 р.

Перший день!

Сьогодні я більше дізнався,що таке електронний підручник.Також ми визначили правила за якими будемо працювати на цьому тренінгу.Дізнався багато нового про групу в якій я працюю, також ми порівнювали заповнені нами анкети,щоб дізнатися спільне та відмінне між учасниками тренінгу.Також зрозумів, як шукати виходи з проблемних ситуацій,зрозумів як правильно оцінювати веб-сайти,і як розподіляти їх на  "хороші і погані".Було дуже цікаво....:)Цей день приніс мені багато хороших вражень,адже тут ми вчимось як правильно вести свої справи і як орієнтуватись в інтернет мережі.Надіюсь це допоможе мені у майбутньому для реалізації своїх планів.Вчитель дуже доступно пояснює матеріал, і велике значення має те, що за теорією зразу йде практика на якій можна закріпити даний матеріал......:)

2 коментарі:

  1. Дякую, Тарас і Руслан за цікавий допис у вашому блозі. Я дуже рада, що курс для вас виявився цікавим. Успіхів!!!:)

    ВідповістиВидалити