середу, 1 червня 2011 р.

День третій!

Сьогоднішній день був напруженим!Ми багато працювали і вивчили багато нового матеріалу,мені здається навіть більше ніж було заплановано...........
 Як завжди ми почали день з фізичної і розумової розминки.Зігралі цікаві ігри,називали якими рисами повинен бути наділений підприємець, трошки побігали по класі,що дало нам можливість трошки розрухатись...
 Знову ж таки впершу чергу ми відвідали наші електронні пошти та блоги,де прочитали цікаві коментарі......а потім почалась робота.......
В електронних підручниках почали тему 3......читавши матеріал,зразу ж виконували все що було сказано......
У нас було два завдання:1)Зробити аналіз бізнес-ідей2)Створити анкету для респондентів.
    Аналіз бізнес-ідей:   Зробивши детальний аналіз за планом,вказаним вчителем, ми обрали дві ідеї, які на нашу думку можуть підходити нам,і впершу чергу які були б корисні нашим майбутнім потенційним клієнтам. Робити аналіз бізнес-ідей є необхідною справою, для того, щоб обрати правильну бізнес-ідею,яка може підходити нам по всіх критеріях. Отже, це важливий крок у створенні успішного бізнесу.....Саме вміння аналізувати приносить людині успіх,і застерігає нас від необдуманих вчинків.
    Анкета для респондентів:  .Я думаю це не менш важливий крок ніж аналіз бізнес-ідей,адже зробивши опитування ми можемо дізнатися наскільки наша ідея є вигідною,корисною і наскільки вона потрібна людям.
 Все це ми робили у GoogleDocs.Насправді я тільки сьогодні дізнався що  Google має настільки потужну базу, і так багато функцій.Я знав поверхнево,що в Google є багато можливостей роботи,але ще ніколи цим не користувався.Також ми створили свої облікові записи на wiki.iteach.com.ua, що також мене вразило,адже я раніше таким ніколи не займався.
З вище сказаного можна зробити висновок,що цей курс буде дуже корисним для мене,бо вже лише за 3 дні я дізнався те,про що раніше навіть не чув,і думаю дізнаюсь ще більше....:)

Немає коментарів:

Дописати коментар